banybakke Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Er det noen her som har plastbuene foran og kanalskjørt til Golf G60 liggende? Eller er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe det nytt? Autospar har bare vanlige GTI buer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Er det noen her som har plastbuene foran og kanalskjørt til Golf G60 liggende? Eller er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe det nytt? Autospar har bare vanlige GTI buer. Det finnes ikkje uorginalt av disse såvidt jeg vet... Så da må du finne brukt privat eller hos høgger. Eller så er det nok Møller eller NBS.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Autospar har G60 pakka. Koster 2500,- for skjørt, breddere og dørlister. Har snakka med dem tidligere. Ring og hør med dem! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Var i kontakt med Autospar for 2dager siden, da kunne de fortelle at de hadde bare en type buer til golf 90 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Mente de ikke at de IKKE hadde delene inne da? For Kjell Fadnes sa til meg at de hadde, og at det kosta 2500,- for settet. Skal se om jeg har den mailen enda. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Dette begynner å bli så stort tema at det skulle vært klistra Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Det var Kjell Fadnes jeg maila med. Det er et stort tema når jeg restaurerer en 90 modell G60 og kun mangler buene foran som tidligere eier har brukt blikksaksa på for at hjula ikke skulle ta i kanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 når jeg spurte sa kjell F. att settet kosta 3500.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg fikk mail fra Kjell på Autospar i dag, Da kunne han fortelle at de ikke klarte å skaffe G60 utbyggerne. Er det virkelig ingen som har noe sånn liggende ? Er det noen som vet om det er enkelt å bytte pæra i kjørecomputeren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg fikk mail fra Kjell på Autospar i dag, Da kunne han fortelle at de ikke klarte å skaffe G60 utbyggerne. Er det virkelig ingen som har noe sånn liggende ? Er det noen som vet om det er enkelt å bytte pæra i kjørecomputeren ? Prøver igjen jeg: Skulle du bare ha frambredderene eller skulle du ha sideskjørt også? Som sagt så er det ingen som selger after market av G60 plastikken. Skal du ha tak i dette anbefaler jeg å finne dem brukt, neste er å kjøpe dem nye hos NBS (du får dem billigere der om du kan hente dem selv i butikken) eller siste utvei: kjøpe dem hos møller for ca 750 pr stk om jeg ikkje husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Er det noen som vet om det er enkelt å bytte pæra i kjørecomputeren ? Ja *titegn* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Prøver igjen jeg: Skulle du bare ha frambredderene eller skulle du ha sideskjørt også?Som sagt så er det ingen som selger after market av G60 plastikken. Skal du ha tak i dette anbefaler jeg å finne dem brukt, neste er å kjøpe dem nye hos NBS (du får dem billigere der om du kan hente dem selv i butikken) eller siste utvei: kjøpe dem hos møller for ca 750 pr stk om jeg ikkje husker feil. Det er buene foran som det er krise med ja. De er så ødelagt at det ikke går an å feste de på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 går det ikke å sike dem på heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 går det ikke å sike dem på heller? Det går an, men dette har en tendens til å samle litt vann. Det bør ikkje være en løsning som skal vare i flere år. Men går sikkert bra i et par, tre år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 tidligere eier har klipt bort innfestingene fra buen og festa den med masse pop nagler på utsiden av buen. Det er masse hull etter naglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg