Vendetta Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Kjørebilde av din hadde vært helt ypperlig, men du dro jo på som faen da du kjørte forbi meg. hehe...hadde gjort seg med et slik bilde også, men hadde privat sjåfør den kvelden..han ble vel sjenert da han så kamera, men jeg skulle ha nappet i brekket...hehe...men får ta deg igjen neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Noen som så gammelbilen min på streetmeetet senere på kvelden? Bilder evt? Nye eieren skal visst ha vært der med den. koksgrå (blå anthrazit) 4'er med 18" oz superleggera, angeleyes og senka mer enn nok.. wtf? Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 takker... kjørebilder er hefti.. hehe Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hehe...hadde gjort seg med et slik bilde også, men hadde privat sjåfør den kvelden..han ble vel sjenert da han så kamera, men jeg skulle ha nappet i brekket...hehe...men får ta deg igjen neste år. Faen erru ute å rægger uten å si ifra til meg din mofo. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Faen erru ute å rægger uten å si ifra til meg din mofo. Du skulle på kino du...er ikke plass til tøffler på slike treff;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg