lars-frr Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 En eller annen IDIOT har lagd en bulk på fangern min,,, har sikkert ikke klart luke parkering skikkelig .... irriterende... Dessuten har den blitt skjev Hvordan kan jeg enklest få fikset det det greiene her?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 jeg ser ingen bulk, kun en løs fanger (faller ned mot venstre) kanskje ta noen andre bilder? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Er ikke bulken på høyre? Trykket oppover.. (?) Litt dårlig bilde ja.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by bing jeg ser ingen bulk, kun en løs fanger (faller ned mot venstre) kanskje ta noen andre bilder? ser du ikke bulken?hadde ikke noe problem med det jeg! her ser du i alle fall bulken. bulk.bmp Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 får å rette opp plastikk må man vel varme det skikklig opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Du kjøper en ny fanger for en 1000-lapp av NBS eller Autospar, i stede for og bruke 500 kroner på og rett den gamle med alt mulig mikk makk og spakkel og retting og bensin for og hente ditt og datt og 10 arbeidstimer ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Ja men hvordan får jeg strammet opp fangern,, jeg mekker det ikke ...Er jo ikke like fint med en skjev fanger Er det noen bra tips og hente her.... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Har du sjekket de plastikk dingesene på sidene av bak skjermene, sjekk om de er ok. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by lars-frr En eller annen IDIOT har lagd en bulk på fangern min,,, har sikkert ikke klart luke parkering skikkelig .... irriterende... Dessuten har den blitt skjev Hvordan kan jeg enklest få fikset det det greiene her?? Det samme skjedde meg da ei kjerring ikke klarte å stoppe bak meg, og traff meg bak i veldig liten fart. Fangeren ble skjev akkurat som din. Jeg leverte den inn og fikk noen til å rette ut jernene som stikker innover. Etterpå var den like fin =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg