m4tzor Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 kmr enda en modd;) -Taksenk -senk -hjulbueforstørring -sota ruter -fixet ic -litt krimskrams i front -øyebryn;)osv orginal: modd:¨ kommentarer? ris? ros? boller? brus?:P Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 bra detta men "øyelokka" virka litt for mørke og kanskje litt ujevne..og hvorfor har du ikke skifta felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 bra detta men "øyelokka" virka litt for mørke og kanskje litt ujevne..og hvorfor har du ikke skifta felger? er jo bare teip alikevel også syns jeg de ble litt kule da... syns felgene var kele fra før:P kanskje d kmr en update Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 stå på :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 ingen kommentarer nei:( Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 ble litt kult, skulle bare skifta felger og satt på en litt mer manndig ic hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 helt grei modd, men hvorfor heter topicen "bmw?" ?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 fin den... noen feil.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 helt grei modd, men hvorfor heter topicen "bmw?" ?? vet ikke:P hehe... skulle bare legge den ut;P Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg