Jonomega Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Har kjøpt meg turteller idag, noen som kan forklare meg hvordan jeg skal koble opp den? skal sitte i omega 2.4i. setter pris på alle svarene jeg får. Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Du kan prøve og bruke den orginale turtalls ledningen. det skal ver ein orange eller grønn ledning lagt opp bak med speedometeret. pleier og ligge der sjølv om det ikkje er orginal turteller i bilen. Vist ikkje så skal det ein ledning til + og - og ein til coilen. (trur eg) Fekk du ikkje koplingsskjema med? Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Takk. Da e den montert!! :pray Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg