Mazda626 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Noen som har peiling på om det mye jobb å bygge om "vanlige" bremsesystemer til ABS. Finnes det noen "KIT", eller bør man få tak i komplette sett som er laget for bilen? Dette gjelder selvsagt på GD'n. Det ble levert på disse bilene som ekstrautstyr, men det er umulig å oppdrive dette brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 rekner med du må få eit komplett system, tror det var masse av dette over sjøen... skal få meg sånn elektriskt varmesystem også.. ikke de manuelle greiene også... kom på GTene over der :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 rekner med du må få eit komplett system, tror det var masse av dette over sjøen... skal få meg sånn elektriskt varmesystem også.. ikke de manuelle greiene også... kom på GTene over der :) Kunne tenkt meg å bytte ut dette panelet selv, da dette har begynt å krakelere på bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 etter hva eg har fått med meg må du nesten bytte hele den store hvite boksen under dasjbordet, da det står noen motorer på den isteden for en wire som åpner lukene osv.... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg