renjål Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 så den i asker , noen som kjenner til denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 hvem av dem???hvit 99 mod eller en gammel gt??? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Hvit, stor spolier, rødt Motul-merke og diger eksos? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 ikke den med vingen og motul decaltrim på .. en helt clean , hvit . senket .. 15 eller 16" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 en venn av meg hat en 98/99 primera turbo som ser helt org ut.litt mørke felger...meget spessiell bil med stroker jun 2.2 kit.vet ikke om han har montert kitet enda men han kjører fra mange(på propan)!!!!! Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by kas en venn av meg hat en 98/99 primera turbo som ser helt org ut.litt mørke felger...meget spessiell bil med stroker jun 2.2 kit.vet ikke om han har montert kitet enda men han kjører fra mange(på propan)!!!!! hmm, ser du er fra elverum(?) den primera'n, holder den til der eller? har ikke sett den jeg, tror jeg.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 elverum ? hmmm det er da i asker jeg har sett'n :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen... bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen???? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 den jeg snakker om er vel noe eldre enn den gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by galaczy den jeg snakker om er vel noe eldre enn den gitt spurte om det var en gammel gt eller om den var av nyere type...fikk aldri svar på det så.... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Det er den sedan typen som denne: Bortsett fra at den er hvit og clean Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by kas bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen... bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen???? Hvis du ikke har lyst til å si hvor eiern bor så bør det bilde du har lagt ut ikke vare bilen hans. I så fall "sladd" reg.nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by kas bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen... bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen???? Er primeran til Titten det der!!! skumel morsom sak hehe går på både propan å bensin :cool: :cool: Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by MK5 RS 2000 Er primeran til Titten det der!!! skumel morsom sak hehe går på både propan å bensin :cool: :cool: Han er foresten fra løten Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by MK5 RS 2000 Han er foresten fra løten Det er da det ryktene her i hamar sier!:cool: Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg