ePiFaNT Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvor er her, driver du og sjappe ePiFaNT ? Neida, jeg er ikke tilknyttet noen butikker som helst :) Tenkte bare jeg skulle tilby hjelp om han ønsket det, ettersom jeg også bor i Kristiansand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Neida, jeg er ikke tilknyttet noen butikker som helst :) Tenkte bare jeg skulle tilby hjelp om han ønsket det, ettersom jeg også bor i Kristiansand.. Ok hehe, jeg begynte å lure ;) Sorry til trådstarter btw, ble litt OT Men for å gjøre det litt OnTopic igjen, så ville jeg som de andre sier, brukt penger på frontsett, du får så mye mer igjen. Ta en titt på det. Få deg en 4kanaler, så kjører 2 til front, og 2 som du brokobler og kjører på sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg ville ha satset på frontsett. Er ikke lite lett å få lyden fram i bilen med høyttalere bak (min mening). Og ja, det kommer an på hvilken type bil. Golf og Renualt 19 elns, f.eks. Geniale biler å bygge lyd i. Er renault 19 genial å bygge lyd i? Yay! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har selv kanutt 19, og har ikke vært noe problem med det nei. Grei plass framm til et 3veis, 4" i dash å 6" idørene er inget problem. Bassen slår i brystet med litt strøm å en semi-bra/dårlig sub. Fikk mye bedre lyd i kanutten enn jeg gjorde i golf2'rn min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg