Sly Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Noen som har vært borti denne spilleren?? Hører den skal være helt sykt bra... Den skal vist være ulik noe annet - og ha såå utrolig mye innebygd.. Noen som har litt erfaringer eller?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Bruker en slik i min bil KONGE spiller . Hadde også forgjengeren . Den er også kåret til årets spiller Eisa awards . Mvh :wave Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Bruker en slik i min bil KONGE spiller .Hadde også forgjengeren . Den er også kåret til årets spiller Eisa awards . Mvh :wave Henta min i dag - helt rått... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg