andrej1 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Da har jeg endelig laget en ny bil. Det er gjort veldig kjapt, men synes det ble kult. Er litt brusha og litt mekka her og der, mer enn det kan se ut til :) Kommentarer? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Er det ingen som ser meg i detta forumet ell? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Så absolutt en pen bil. Men legg ut orginal bildet så det blir lettere og se hva som faktisk har blitt gjort, og dermed enklere og kommentere selve moddinga. Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Pent!.. MEN: Blurry sideskjørt, og det ser ut som om den står i ro.. :/ ellers bra! OP: Btw: slutt med latskapet, og bli ferdig me Imprezaen på hobbyforumet! ;) hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hallo du pen bil, det første som slår meg er felgene, armene ser sjukt tynne og litt skeive ut, spesielt bakfelgen da .... senkingen er fin, fangeren ser bra ut, "breddingen" av bakskjermen er ikke best, den går rett linje bakover, imens skjermen buer, skjønner ? no offence, just CC mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Takker for kommentarene :) Bare å komme med kritikk, det er det som hjelper videre. Originalbilde hadde jeg helt glemt! Ups.. -zlurv- den skal stå i ro :) hehe, ja skal komme meg i gang :D nedi Jepp, skjønner. Felgen ble litt rar bak, men skal faktisk være sånn foran. Bare se her: Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 aha snodig :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 PEN !! Men bodykit er blury, og hvis du vil ha litt mer action og realism så fixe radial blur på felgene. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg