Dalern Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Trenger litt hjelp anngående ett stylingsett jeg. Kjøpte ett lumma stylingsett. Men kan ikke si jeg ser noe festebraketter av noe som helst slag. Noen som har vært borti dette settet?Starter snart total oppussing av min e30 325i. Så må planlegge litt før jeg starter :) \\Dalern BMW 325i e30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 det jeg i allefall har sett i flere anledninger med styling uten festebraketter, er at du enten kopierer orginalene over i glassfiber, eller kapper løs brakketene fra orginal fangerene, og fester de på de nye delene.. vet ikke hva som er mest lurt jeg, men det er hva jeg har sett har blitt gjort i allefall Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 bruk sicaflex eller tech7... bare lim... mange som har gjort det, funker fint det Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 det jeg i allefall har sett i flere anledninger med styling uten festebraketter, er at du enten kopierer orginalene over i glassfiber, eller kapper løs brakketene fra orginal fangerene, og fester de på de nye delene.. vet ikke hva som er mest lurt jeg, men det er hva jeg har sett har blitt gjort i allefall Takk for tipset. Skal sjekke litt rundt det.Har noen plastfangere liggende. Skal prøve meg litt med ett par av dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 bruk sicaflex eller tech7... bare lim... mange som har gjort det, funker fint det Blir ikke dette litt kødden't med tanke på og demotere det etterpå? Muligheten må jo være der.Hvis feks fanger får en sprekk og må byttes.. \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hvis du har store planer om å ta det av. så er det kødden`t, men hvis fangeren sprekker osv. så er det jo bare å fixe den med glassfiber, trenger ikke ta den av for å gjøre det. Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hvis du har store planer om å ta det av. så er det kødden`t, men hvis fangeren sprekker osv. så er det jo bare å fixe den med glassfiber, trenger ikke ta den av for å gjøre det. ser bare litt på mulighetene jeg:P Neida,men er enig med deg!Fin og lettvin måte. se hva det blir til Takker for tipset \\dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg