Olsen_nissan Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har hørt at dette funker.. noen som kan bekrefte dette?? eller avbekrefte? org. hjulbuene er litt stygge... må ha runne:D håper noen vet noe om dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hva mener du egentlig? må jo sveises på, og da passer jo alt! om det blir fint er jo en annen sak, bilen er jo litt mer firkanta enn kadett c. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jg vet egentlig ikke hva jeg snakker om.. har hørt dette bare.. å at det vill bli fint, det trur jeg.. det må jo være noe med at golf hjulbuene har riktig høyde/bredde da.. men egentlig så vet jeg nesten ingenting om dette.. derfor jeg lagde en tråd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 da synes jeg heller du skal forsøke og få tak i replika på steinmetz breddere. de kler bilen såpass at kadett b er høyt oppe på lista mi som ny bil! slike: Link til Bilen Link til der de selges Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 så veldig bra ut med sånne breddere...takker mye:):) men tysken min er ikke helt god egentlig... hadde ikke giddi å skrivd inn linken til bredderne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Direkte Link Hos meg blir siden noe rar i mozilla, så lønner seg og åpne med IE Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 så bredderne er egentlig til kadett c?? å den linken jeg tenkte på er linken til der man kan bestille bredderne.. eller må man sende mail o.s.v?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 så d nå.. takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 på den sia ligger det breddere til kadett c, ascona a og kadett b jeg mente self kadett b bredderne :hammer Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe... ja skjønte det... men den linken du la ut, var bilde av en kadett c med breddere... man takk forhjelpen.. blir breddere på meg ettervert.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe... ja skjønte det... men den linken du la ut, var bilde av en kadett c med breddere... OBS. hehe, fiksa nå Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 her har du bilde av en med golf buer... men jeg syns orginale er finest!!! fine di på den plå der oxo.. syns helt ærlig ikke golf buer passer seg på b kadett Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 se der ja.. blir veldig fett med det også.. din bil eller?? mye stress å få det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 se der ja.. blir veldig fett med det også.. din bil eller?? mye stress å få det på? nei er ikke min bil. (bilde er tatt når jeg kjørte bilcross på dokka det er en RCN bil) disse var jo bare påppet på skal det bli ordentlig bør du sveise og sparkle.. men jeg hadde heller prøvd å få tak i orginale Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ok... org. hjulbuer blir det ikke trur jeg.. di er så firkanta.. blir enten runde breddere eller golf hjulbuer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg