Lili Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er det noen som har sett en audi A4 2002 Modell med 20" Crome felger.Har trua på det. :D Bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har levert til flere jeg med enten 225-30-20 eller 223-35-20...blir gromt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har levert til flere jeg med enten 225-30-20 eller 223-35-20...blir gromt ja Kan du legge inn noen bilder hvis du har d?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 jeg skal ha 20" på min bil til høsten igjen;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 skal lete fram noen bilder jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Nå har jeg lett etter bilder men er jo helt nOOb så jeg fant ingen ting :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Niiiiiiiiiice;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehe, du fant den samme som meg.. eneste A4`en jeg fant med 20" var den! Men droppa og legge ut bilde av den siden jeg ikke syntes de hjula var så veldig chrome! Men sinnsykt tøff var kjærre ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg valgte å ikke kjære chrome da jeg synes det hadde blitt "litt mye" av det gode. Kantene er jo polert alu så det holder. Men Kyalamin er pen i chrome også... Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kan noen være så snille å fortelle Lili hvordan han legger ut bilder? Så slipper jeg maset fra han ;) Kan det ikke selv, så hadde vært fint å lære seg! Jada...jeg prøvd den berømte søkefunksjonen her inne, men gidda ikke mere da jeg hadde bladd gjennom 17 sider for å se etter en plass der noen hadde skrevet det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Tosk SONIXZ....;););););););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Tosk SONIXZ....;););););););) Takk for den din fjott ;) Så tar vi bølgen for lille Lili :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 20" på en A4 2002 mod. Kun kromkant da men.. violin Får de i helkrom og: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvilken felger er det der, hvor er de å få kjøpt? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvilken felger er det der, hvor er de å få kjøpt? De heter Diablo Delta Force. Kjøpte mine fra USA.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg