Sea_West Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 heisann. tenkte jeg skulle lage en tråd hvor jeg kunne legge ut bildene mine fra div treff o.l. er langt ifra noen god fotograf, men håper på litt synelige forbedrelser her etterhvert. Er det noen av bildene dere vil ha i bedre oppløsning osv så si ifra. Starter med noen bilder fra gatebil sept 2005 rudskogen. Fredag: Flere bilder finnes her: http://photobucket.com/albums/v237/Torkel/Gatebil%20%202004%20sept/?start=0 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Mye fine bilder her!! Hvorfor forskjellig størrelse på bildene? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Mye fine bilder her!! Hvorfor forskjellig størrelse på bildene? hmm ja si det, blir sånn etter at jeg har lagt de i photobucket, er jo fordi de er for store, men får ikke til og gå ned størrelsen i ps. noen som kan fortelle meg hvordan? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hmm ja si det, blir sånn etter at jeg har lagt de i photobucket, er jo fordi de er for store, men får ikke til og gå ned størrelsen i ps. noen som kan fortelle meg hvordan? Er bare å trykke på Image i meny linja, og så trykke på Image Size. Så er e bare å skrive inn pixels =) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Veldig bra bilder. Fikk et bra inntrykk gitt. Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Likte spess det av bmw'n bakfra så du ser bredden.. Har du litt info om det tekniske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er bare å trykke på Image i meny linja, og så trykke på Image Size. Så er e bare å skrive inn pixels =) Ja, er det jeg har gjort hele tiden da. :hvaskjera Stiller alltid på 1024 x 768. om det var der du mente. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Likte spess det av bmw'n bakfra så du ser bredden.. Har du litt info om det tekniske? Hmm nei hukser ikke, om jeg skal til skogen i dag også, så skal jeg skrive opp litt, husker bare at den er til salgs, men for hvor mye husker jeg ikke. Eller til Katarn og Kaz, takk for hyggelige tilbakemeldinger. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Likte spess det av bmw'n bakfra så du ser bredden.. Har du litt info om det tekniske? Dette er en av de to "M3'ene" som Helge vik har (for alt jeg vet kan han ha flere) Den ble kjøpt fra Tyskland i vinter tror jeg, breddet der men fikk ny farge i Norge. Den har en 3.6 l M5 E34 motor, bredding og motor er godkjent, tror han begynte i sommer med å sette den til 280 000, så sto den til 250 en stund, så sto den vel til 200 på Våler forrige helg, og denne helga sto den til 239 000. Mer info her; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64379 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Navnet på albumet ditt på photobucket heter forresten Gatebil 2004 sept =) Vi er 2005 :hammer ;) Mye bra bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Da kommer det noen bilder fra gatebil på lørdagen. Og de fleste bildene finnes i 2045 x 1536 også, om noen skulle være intresserte. Resten av bildene finnes her: http://photobucket.com/albums/b153/Sea_West/gatebil%20sept/?start=0 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Noen fra søndagen: http://photobucket.com/albums/b153/Sea_West/gatebil%20sept%202/?start=0 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Veldig bra bilder! Legg ut fra søndagen og ;) Edit: Ops. Så ikke det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Veldig bra bilder! Legg ut fra søndagen og ;) Om du ser den siste posten min så er det fra søndagen der, men la ikke ut så mange direkte, pga av at det ligger en del fra søndagen i en annen tråd her. Er ikke værre enn og trykke seg inn på linken og se alle bildene. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Er nå 925 personer som har sett denne tråden, og photobucket kontoen min er nede i en måned. pga at det har vært for mye trafikk der, men bare 5 stk som har kommentert bildene mine :hammer hehehe, begynner bare og lure litt liksom. Edit: glemte og skrive det i det første innlegget mitt, jeg har takknemlig for ALT av tilbakemeldinger, noe dere lurer på, osv ikke sitt inne med noe;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg