locktite Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Noen som har dette? Nettbutikker. Skulle og hatt noen skikkelige bremser. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 jeg fikk slike engang når jeg bestilte dempere til min (ikke syncro). Det var hos bil xtra i Arendal. Måtte bytte da de var noe kortere. Men de er ikke så vansklige å få tak i Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 noen som har en link til noen som fører dette. Skulle gjerne bestilt det. Trenger ikke vere billigste greiene. Da bilen brukes! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 http://www.mekonomen.no Støtdemper bak 10-R3768 806:- Støtdemper foran -1993, chnr -*P*026435 fjærbein 10-11541 811:- Fjærbeinslager bør også byttes når du først er i gang, koster ca 230,- pr stykk. Du trenger 2 Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Nye bremser som orginal, eller som slissa drilla brembo et eller annet bremser ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 turbo groove eller black diamond. Har på norsk bildelsenter men ikke i nett sjappa. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 forresten skikkelig bad-ass de lampene dine!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ok, kunne tenkt meg noe jeg og av det slaget.... Kanskje jeg prøver å finne noe på ebay eller noe... vet ikke... Har nye bremser bak, men forran kunne skivene blitt bytta... finne noe drilla og slissa av stor dimm hadde vært fint =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 forresten skikkelig bad-ass de lampene dine!! Hehe, takk, de på logoen eller de nye ? :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 de nye! Hypp på noen nye til min og men lite utvalg. Har du fortsatt de gamle dine? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 de nye! Hypp på noen nye til min og men lite utvalg. Har du fortsatt de gamle dine? Nope, de solgte jeg for 1500,- inkl hvite blinkere. Men de får du billigere på ebay. Har funne de ofte er.... Men nå er det natta på meg... *poff* Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg