neptyr Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Om du ser litt over, så vakke det så mye vits, da det vil gi tikkelyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Om du ser litt over, så vakke det så mye vits, da det vil gi tikkelyd. bytter de alikkvel jeg... de begynner å bli slitte å stygge.... Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 det var en jodings ledning som kom ut ved phono utgangene som jeg ikke hadde koblet til... så nå susuer det ikke... :hammer Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 EDIT: jadda! snakk om å lese resten av posten først da! hehe men lar det stå uansett. KAN vel være nyttig for noen. ---------- Feilsøking: 1: Prøv å koble en annen signalkilde til signalkabelen. Forsvinner sus = jordproblem i cd-spiller. Prøv egen jordkabel fra batteri. Hvis det ikke hjelper så er det nok svidde jordingskretser i cd-spiller 2: prøv å koble til ANDRE signalkabler uten å "monerere" disse. Dvs la de ligge på utsiden av bilen. Forsvinner sus = problem med signalkabler (og ev støy mot disse) 3: Koble egen jordkabel til batteri for både cd-spiller og forsterker. "felles jord" på skikkelig vis ordner ofte slike problemer. PS: sikkert andre her som har enda bedre tips enn de jeg har å gi.. :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Flott feilsøksings tips synes nå jeg =) Du har ihvertfall noe å gå etter. Hjelper ingenting av dette, kan du ta kontakt der du kjøpte eventuelle bilstereo utstryr. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Husker jeg hadde samme problemet.. men heldigvis hørte jeg kun susingen med lyden av.. men det var ikke moro nei!! Fant liksom aldri ut av det (Prøvde kanskje ikke så veldig heller) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg