Gå til innhold

Forsterker hjelp

Ranger emnet

fast_car_rider

Anbefalte innlegg

Hei trenger litt hjelp til valg av forsterker. Jeg har en sony cd spiller på 50x4 max og 2 høytalere forran på 120w og 2 6x9 bak på 400w. Har titta litt på nett og fant en sony forsterker XM504Z denne er på 4x100 max. Det jeg lurer på er kan jeg koble de to høytalerne forran til cd spilleren og de to bak til forsterkeren og få bra lyd? Eller koble alle høytalere til forsterker? Eller har noen et forslag til en annen forsterker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trenger litt hjelp til valg av forsterker. Jeg har en sony cd spiller på 50x4 max og 2 høytalere forran på 120w og 2 6x9 bak på 400w. Har titta litt på nett og fant en sony forsterker XM504Z denne er på 4x100 max. Det jeg lurer på er kan jeg koble de to høytalerne forran til cd spilleren og de to bak til forsterkeren og få bra lyd? Eller koble alle høytalere til forsterker? Eller har noen et forslag til en annen forsterker?

Normalt sett kan det fungere greit å koble fronthøyttalere til forsterker og 6x9 på spiller.

Men hvis du først skal ha en 4-kanaler (hvorfor ikke?), kan du jo ha alle høyttalerne på forsterker.

Dynabel'en er nok ikke et dumt valg om du vil ha noe rimelig.

Når det gjelder bilforsterkere jeg ikke ville ha kjøpt, er Sony helt klart blant dem. Bortsett fra en skikkelig en som de lagde for 10-15 år siden...

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider