Gå til innhold

Pioneer spiller

Ranger emnet

Format A3

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen bruker eller har kjenskap til denne spilleren:

Pioneer DEH 825R 35Wx4 (begynner å bli noen år)

Hvis noen kjenner til den; hvordan fungerer den på et bra frontsett, uten forsterker?

På forhånd, takk

Dag

Ja den er vel ikke årets modell. Men var en av pioneers toppmodeller da den kom. Sikkert ikke det værte valget.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den spilleren der i sin tid, og da var den ok, men gud hjelpe meg hvor mye bedre lyd det er i årets model av f.eks pioneer. Så, som andre rådet deg til, kjøp forsterker skal du ha bra lyd, men for all del det lager nok lyd og du trenger ikke allverden med effekt visst det er et lite frontsett, men hjelper på med en ekstern en.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den spilleren der i sin tid, og da var den ok, men gud hjelpe meg hvor mye bedre lyd det er i årets model av f.eks pioneer. Så, som andre rådet deg til, kjøp forsterker skal du ha bra lyd, men for all del det lager nok lyd og du trenger ikke allverden med effekt visst det er et lite frontsett, men hjelper på med en ekstern en.

Hvilket frontsett brukte du til spilleren?(med forsterker?)

hvor stor er egentlig forsjellen med og uten forsterker viss jeg kjøper et bra frontsett? hvis jeg skal ha forsterker i tillegg blir det billigere frontsett.. hva er best

har du noen anelse om hvorfor jeg ikke får lyd? instillinger eller noe?

mvh

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket frontsett brukte du til spilleren?(med forsterker?)

hvor stor er egentlig forsjellen med og uten forsterker viss jeg kjøper et bra frontsett? hvis jeg skal ha forsterker i tillegg blir det billigere frontsett.. hva er best

har du noen anelse om hvorfor jeg ikke får lyd? instillinger eller noe?

mvh

Dag

Akk det husker jeg ikke, men jeg husker hvertfall at det ble MYE bedre lyd med en ekstern forsterker, kjørte en stund 6x9 og frontsett åp spilleren da forsterkeren tok kveld, og det var som natt og dag.

Ellers kan kjo noen andre få svare på hva som er best og ikke, kjøper stort sett etter anbefalinger og magefølelsen, og vil ikke komme her og si hva du skal kjøpe og ikke. Hørte lyden f.eks i en biltema utstyrt bil, og ble positivt overasket, uten at jeg kjøpte noe av den grunn.

Hvorfor du ikke får lyd vil jeg ikke svare på, men det er en meny som du slår på når spilleren er av, ved å trykke og holde inne en eller annen tast, og der kan du styre om ene signal utgangen skal stå på sub woofer eller ei, og visst den står på noe annet enn det du skal får du ikke lyd, har du bruksannvisning? mye lettere å gjøre det enn å forklare det, er tross alt noen år siden jeg brukte den spilleren, men den var toppers på den tiden.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider