Format A3 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Lurte på om noen bruker eller har kjenskap til denne spilleren: Pioneer DEH 825R 35Wx4 (begynner å bli noen år) Hvis noen kjenner til den; hvordan fungerer den på et bra frontsett, uten forsterker? På forhånd, takk Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Lurte på om noen bruker eller har kjenskap til denne spilleren: Pioneer DEH 825R 35Wx4 (begynner å bli noen år) Hvis noen kjenner til den; hvordan fungerer den på et bra frontsett, uten forsterker? På forhånd, takk Dag Ja den er vel ikke årets modell. Men var en av pioneers toppmodeller da den kom. Sikkert ikke det værte valget. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Format A3 Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har spilleren, men lurer på hvordan den vil fungere dersom jeg bare kjøper et bra frontsett til den. vil jeg få en bra lyd, uten forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 kjøp deg heller en billig 2 kanaler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Du vil nok få helt grei lyd, men det anbefales at du sparer til en forsterker også etterhvert... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Format A3 Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 men hva er best av midels høytalere med forsterker eller et bra forntsett + vil det ikke bli mye mer job dersom jeg skal ha forsterker i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Man må jobbe for lyden vet du ;) Jeg kjører frontsett på forsterker, og høyttalerene bak. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Format A3 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 iso kontaktene passer om hverandre på bil og spiller men det komme ingen lyd. noen som har en logisk forklaring? eller forslag på hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hadde den spilleren der i sin tid, og da var den ok, men gud hjelpe meg hvor mye bedre lyd det er i årets model av f.eks pioneer. Så, som andre rådet deg til, kjøp forsterker skal du ha bra lyd, men for all del det lager nok lyd og du trenger ikke allverden med effekt visst det er et lite frontsett, men hjelper på med en ekstern en. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Format A3 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hadde den spilleren der i sin tid, og da var den ok, men gud hjelpe meg hvor mye bedre lyd det er i årets model av f.eks pioneer. Så, som andre rådet deg til, kjøp forsterker skal du ha bra lyd, men for all del det lager nok lyd og du trenger ikke allverden med effekt visst det er et lite frontsett, men hjelper på med en ekstern en. Hvilket frontsett brukte du til spilleren?(med forsterker?) hvor stor er egentlig forsjellen med og uten forsterker viss jeg kjøper et bra frontsett? hvis jeg skal ha forsterker i tillegg blir det billigere frontsett.. hva er best har du noen anelse om hvorfor jeg ikke får lyd? instillinger eller noe? mvh Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hvilket frontsett brukte du til spilleren?(med forsterker?)hvor stor er egentlig forsjellen med og uten forsterker viss jeg kjøper et bra frontsett? hvis jeg skal ha forsterker i tillegg blir det billigere frontsett.. hva er best har du noen anelse om hvorfor jeg ikke får lyd? instillinger eller noe? mvh Dag Akk det husker jeg ikke, men jeg husker hvertfall at det ble MYE bedre lyd med en ekstern forsterker, kjørte en stund 6x9 og frontsett åp spilleren da forsterkeren tok kveld, og det var som natt og dag. Ellers kan kjo noen andre få svare på hva som er best og ikke, kjøper stort sett etter anbefalinger og magefølelsen, og vil ikke komme her og si hva du skal kjøpe og ikke. Hørte lyden f.eks i en biltema utstyrt bil, og ble positivt overasket, uten at jeg kjøpte noe av den grunn. Hvorfor du ikke får lyd vil jeg ikke svare på, men det er en meny som du slår på når spilleren er av, ved å trykke og holde inne en eller annen tast, og der kan du styre om ene signal utgangen skal stå på sub woofer eller ei, og visst den står på noe annet enn det du skal får du ikke lyd, har du bruksannvisning? mye lettere å gjøre det enn å forklare det, er tross alt noen år siden jeg brukte den spilleren, men den var toppers på den tiden. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg