Crash Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Morn.. Var på biltreff i oslo i dag.. Der stod det en volvo 242TIC 81 mod..Den hadde BMW girkasse(vet ikke hvilken),sinter clutch, overhla bakaksel,overhala mellomaksel+++Bilen var chipa å den hadde ca 200HK. Den så 100% strøken ut han/hun skulle ha 55000 for den.. Hvordan er det for meg å kjøpe noe sånnt(som første bil)..Er dette noe å satse på. Noe vannlige svakheter/feil man bør se etter.(kan inngenting om volvo skulle egentlig ha E30) Takker for svar Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 bare å handle, skal ut med masse penger for å få en e30 til å gå så bra Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvordan er det med å få tak i deler til disse bilene.. Å hvor mange km kan dem ha rulla før det begynner å bli farlig. Noen som vet ca va det vil koste for meg å forsikre noe sånnt(setter det opp på moren min)på ansvar PS:er det servo på dem Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 deler til 240 er enkelt. viss den er chippa er det enten B230ET, eller FT/FK motor i den. disse er også relativt enkelt å skaffe deler til. min 240 (stv.) har rulla 557 500km og fungerer like fint enda. burde vel bytte noen foringer etterhvert men det må da vere lov etter godt over en halv million km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 er vell bare å spørre selger om sånne ting ;) hvilken motor står i den og sånt.regner med at han skulle vite det meste om bilen sin. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg