super ss rally gt Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Jeg vudere og kjøpe meg en Volvo 850 T5 stasjonsvogn. Er det spesielle svakheter på disse bilene? Hva er best manuell eller Automat Gear? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Sitat Originally posted by super ss rally gt Jeg vudere og kjøpe meg en Volvo 850 T5 stasjonsvogn. Er det spesielle svakheter på disse bilene? Hva er best manuell eller Automat Gear? kommer ann på model... De første som kom hadde denne svakheten, men de fleste er jo utbedret.... Det er forresten mange andre ting. Antispinn systemet er av den typen som BREMSER ned hastigheten med bremsene ikke "motorkutt".. Hva mer... Husker ikke i farta, men inbiller meg at automat girkassa er bedre, men det er ikke aktuelt for meg, jeg MÅ ha en stang å rive i hehehehe :D:D T5 i seg selv... hmmmm Hadde ikke vært bedre å gå for en R utgave i stede... ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg