Gå til innhold

Endre farge og felg på bilen min

Ranger emnet


Mambo

Anbefalte innlegg

trenger ikke være så utrolig nye gjort. men hadde hvert fint å sett som en pekepinn, hadde hvert utrolig genialt om dere kunne gjort det =)

også kunne dere lagd alle lister svarte, takk takk :)

 

*EDIT* glemte også å si at om dere kan lage felgene svarte med bittelitt gull i hadde det hvert tøft :)

bilen

http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/bilen min.jpg

 

felgen

http://www.gummihuset.se/images/falg/2005/super_dtm_fram_1.jpg

 

fargen som skal på bilen

http://www.jesus242tic.se/jesus/bilder/bildsidor/Turbo%206%20-%20Gothenburg%20Motorshow/DSCF0023.JPG

 

mvh

Stian

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg har ikke noe bedre bilder fra siden. håper noen tok bilder av bilen når jeg kjørte i helga =) kanksje det kan hjelpe.

 

men egenlig så kunne det hvert fint om det bare blei bytta farger, må ikke være så nøye.

 

er keen på så hvordan det ser ut med mørke gull felger.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er trimma ;)

ny motor og større turbo osv er alerede i bilen marius ;)

kjørte på rudskogen i helga :) NAM!!

datasprut og IC kommer ihvertfall nå i førsteomgang

 

lakkinga er gratis alike vel =) bare kost pris på lakk.

Lakker du bilen min samtidig ell? Kompressor og understell er så godt som på vei til meg og.. Handler i januar, skal brukes i drifting!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig da. nei understellet ligger i garasjen.. kjøpte meg 25mm stabstag bak for å kunne sladde litt lettere igår ;)

motor skal trimmes i vinter.

lakkeringa og pussing får jeg som en bytte jobb. jeg setter inn motor for en kompis, han lakker bilen min. men kan sikkert ordne deg billig avtale.

men de må bare få ferdig lakk-boksen først.

jeg har uansett en del arbeid igjen med å fjerne lister og å få det 100% strøkent så.

 

du veit ikke tilfeldigvis om et sted jeg kan stå i vinter? er ikke nødt til å være noe løftebukk osv.

 

.:.

Stian

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår