Eirik jarl Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg har opel vectra A med kenwood spiller (kdc-w7031 den med g-måler) og det sitter to runde høytalere(er det 6,5 toms høytaler, de runde?)(ikke ovale) sony explod 190 watt i hathylla! jeg har lyst på en kraftig sub med forsterker! hva kan dere anbefale ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 er det ingen som kan hjelpe meg her ? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har karnsje å selge! 2x15" JL Audio med en OPTI 1400D forsterker på 1400wrms i 1 ohm. søk på http://www.qxl.no så finner du de! JL Audio 15w6! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 er det ingen som kan hjelpe meg her ? Det er det helt sikkert. Regn med at du får 40 forskjellige forslag, og alle mener bestemt at det de har er det beste, og at resten ikke er vært penga.. Stikk heller til nermeste butikk, hvor den nå enn er, for å få hjelp der. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Masse bra på markedet . og for 6000 får du kraftig sub og forsterker . Ta kontakt med en forhandler, vi som selger slike varer kan ikke promotere varer her så du får ta direkte kontakt som Ketil sier . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg