AudiLinda Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hei... Jeg har en audi 80 94 modell.. problemet mitt er at varmeapparatet er veldig dårlig. Det blåser lite når viften står på fult og det er ikke ordentlig varmt.. Hva kan det være og hva må jeg gjøre!!! alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Tja, her har du jo 2 problem som er adskilt. Mener du at det er dårlig styrke på vifta? fungerer alle trinnene, om ikke så er mest sannsynlig motstanden til vifta gåen. skift. Fungerer på alle trinn, så er vel apparatet ditt grodd igjen. Dårlig varme? Muligens masse dritt i systemet, kan være dårlig sirkulasjon, mye dritt i varmeapparat registeret, dårlig sirkulasjon, hvis vannpumpa er dårlig vil fort merkes på temperaturen på motoren. Men vil anbefale en gjennomspyling av hele greia. Oppvaskpulver for vaskemaskina gjør trikset her. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg