Morten_A Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 la ut en egen trå får dette å håper på rask respons. jeg prøvde netopp spillet å har lyst til å kjøpe lisens. men hva er andledes med lisens,alle bilene å banene å online kjøring har jeg fått med meg.kan man trimmee å style bilene der? noe annet som går? vil vite dette før jeg kjøper lisens. å hvor lenge har jeg den lisensen? takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 å hvordan fåregår spille. er det sån at man må tjene penger for å kjøpe deler å biler eller bare biler. har spillet mange andre alternativer en demoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Alt det du sier er vel riktig. Lisencen varer evig. Og man trenger ikke spare opp penger. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 respons på mærran er ikke dårlig :P så det går ann å trimme bilene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 respons på mærran er ikke dårlig :P så det går ann å trimme bilene da De raskeste bilene har nesten 500HK orginalt. Effektøkning er ikke mulig. (Mulig det kommer en tweak til spillet senere, slik som S1 hadde.) Man kan justere dempere, vinger, utveksling og andre ting. Styling begrenser seg til fargevalg/skin. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 respons på mærran er ikke dårlig :P så det går ann å trimme bilene da Trim går ikke enda nei. Tweak kommer når siste versionen av s2 kommer. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 okay gutter,takk for infoen. da blir det lisens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg