rayhau Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Corsaen gå som en kule men på tomgang går den ujevnt. Har funnet ut at dersom jeg tar av pluggledningen på fireren er det ingen forskjell, har byttet plugg og pluggledning til ingen nytte, testet også kompresjonen som var fin. Er det noen som vet hva dette kan være? (Har i det siste byttet vannpumpe, registerreim, fordelerlokk og topp pakning.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Åssen motor har du. Kan vell nesten tyde på en hengende ventil i toppen Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayhau Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Åssen motor har du. Kan vell nesten tyde på en hengende ventil i toppen Det er en 1,4i, hvis det var en ventil som hang ville jeg ikke da miste betydelig med effekt i akselerasjon og ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ved mere pådrag vil ventile ha større fart vell, derfor slår den lettere opp igjen? Ikke sikker på dette jeg, men hadde problem med hengende ventiler på ec corsa WC 1.6 16v. Den gikk nesten ikke på tomgang med gikk fint med bra på drag. Hørt med det lokale opel verkstedet a? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jo du vil vel miste ein del effekt vist den ene eller flere ventiler henger. Eg hadde liknende prob på ein corolla, da var det koks på ein ventilen, men der igjen da blir det lavere komp. Har egentli lite tru på at det er eit ventil problem.... Som corsa tuner sier hør med det lokale opel verkstedet, dei har som regel vert borti slikt før.... Lykke til!!! Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg