impreza_wrx Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Er nå blitt temmelig lei av min überdårlige sony-spiller (s2000 tror jeg den het), og er nå på jakt etter en ny. ettersom jeg har at lite "crush" på pioneer-spillerene så blir det sikkert det. har tre kandidater: DEH-P80MP DEH-P77MP DEH-P70BT (ikke pga bluetooth for det har jeg ikke...) har litt prob med å bestemme meg for spiller siden jeg aldri blir helt enig med meg selv. så, hvilken anbefaler du? og hvofor? kom gjerne med andre forslag og! mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Selv ville jeg valgt P77MP hands down. Knallspiller med meget elegant design. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen andre meninger? eller er alle sammen enig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Vi er vel enige om dette valget ja. Lite dill dall og gode komponenter i signalveien gjør denne spilleren til det best valget. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg