djcorrado Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Dere som har bygget om g60 til turbo. åssen manufold og turbo har dere brukt? er jo ganske trangt bak der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Manifoil har jeg laget selv eller brukt en fra Golf TD(I). Turbo er alt fra T25 til T3. Lurer på om ikke T3 blir litt for stort da jeg ikke har testet det enda. Holder på å montere d på en golf atm. IHI har en rbp5 eller noe i den duren som ga veldig bra respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Jeg har td manifoil og IHI rb5 turbo på min...trangt men det funker Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 G_rallye kjørte en T3, mens jeg kjørte en IHI back in the days... Vil anbefale T3`n ;) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcorrado Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 takker for svar. Men er ikke de tdi manufoldene noe stusselige greier? Er det fra golf3 dere har brukt da eller? cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Motoren din er jo bare 1.8 liter.. like stusselig det :D Den holder mere en godt nok. Tror turbo diesel har samme manifoil helt siden Golf1 til Golf3.. er noen forskjellige varianter og noen som bruker fra caravelle, så det er vel bare fantasien og pengene som setter grensen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hvor mye temp. og trykk tåler VW TDI eksosmanifolderne? Denne burde vel funke greit? :) hxxp://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_61&products_id=803 Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvor mye temp. og trykk tåler VW TDI eksosmanifolderne? Denne burde vel funke greit? :) hxxp://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_61&products_id=803 Tusenlapp dyrere enn et sted jeg var og kikket, hvis noen vet hvor det er kan de jo linke... Tross alt 25% pristillegg... Rettelse: Litt mer... Jøsses... wtf? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hmm..lurer på om jeg ikke så noe slikt på http://www.Volksport.no :fire: Kan jo være verdt å ta en tlf å finne ut! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg