Eika Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 åssen styling er det? http://www.cardomain.com/ride/444339/1 Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 En stygg en .. Nei da :) Er ikke sikker jeg , men er så trøtt nå at jeg må bare tulle litt Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 ei, si det? ser ut til at det kan være en type GT-styling. den ligner iallefall skremmende på BMW M3 GT, bare uten alle dekalene o.l skjermbredding an mass. jeg tror du må fabrikere noe som dette selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 skjermbredding an mass. siden du er inne på det så har jeg et par spm. ang. skjermbredding,åssen fåregår det? vanskelig? dyrt? kan man gjøre det selv? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Det er en amerikansk utgave av M3 GT, GTR Quest Widebody Kit... "eller-noe-sånt" Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg har finni ut åssen styling og hvem som selger det :D koster ikke mer enn 15 000 + moms + frakt fra usa :D Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg har finni ut åssen styling og hvem som selger det :D koster ikke mer enn 15 000 + moms + frakt fra usa :D Lykke til med monteringen Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Lykke til med monteringen det blir sikkert "lett"... alt går å det umulige tar bare litt lengere tid :D og hvis ikke jeg klarer det så kjenner jeg nokk av andre folk som kan hjelpe :D:D men må snakke med banken om en e36 og den stylinga :( Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Klart det :thumb Håper du dropper den vingen hvertfall Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Klart det :thumb Håper du dropper den vingen hvertfall den vingen der ødelegger hele bilen og det kommer IKKE en stygg F&F alu vinge på den hvis det blir noe av det prosjektet :D Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 tror en carbon vinge hadde passet den Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 tror en carbon vinge hadde passet den hvis den i det heletatt kan minne om de stygge vingene som er med i F&F så kommer den ikke i nærheten av bilen... men det er jo ikke sikkert det blir noe engang så vinga er det siste jeg tenker på nå Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Husk og legg av en god del tusen til noen breie hjul også da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg