laupsa Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hei! Lurer på om det går an å "skøyte" på frontfangeren eg har på bilen min.. Fangaren er ein heilt original Corolla fanger som på biletet under. Det eg vil er å mekke på litt material og glasfiber kanskje, slik at fangaren vert lenger ned mot bakken, dvs - mindre klarning mellom fangaren og bakken :cocain: Kva stoff kan eg bruka til dette? Vil det sjå nokolunde ut ? Blir nok for mykje med berre glasfiber.. og kor mykje kan eg "skøyta" på i tilfelle ? Har tenkt å laga litt former på den, slik at det blir litt kult :) Dette er ikkje bilen min, men fangaren er heilt lik, det som er poenget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 sjå på kompositt forumet du...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Skaff deg i tillegg sideskjørt fra en Corolla GT, og du er godt på vei.... Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Skaff deg i tillegg sideskjørt fra en Corolla GT, og du er godt på vei.... Det har eg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 akkurat dette jeg driver med nå. tenkte å forlenge fangeren ,men ble så jeg istede lager meg ei leppe under den.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 akkurat dette jeg driver med nå. tenkte å forlenge fangeren ,men ble så jeg istede lager meg ei leppe under den.. Bilete av resultatet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Bilete av resultatet?? hehe.. er bare påbegynt da ,men her er "progresjonen" :P http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78126&page=4&pp=15 Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hehe.. såg bra ut.. bygge du på ei lippa eller begynt heilt frå starten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 jepp:) gikk ut fra formen på fangeren å tegna på ei sponplate som ligger i bunnen ,og det som er bygd på er av isolittsom er limt sammen og skjert ut.. bruker litt tid på det jeg da ,så blir ikke ferdig med det første:P Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 front nederst Sjekk ut denne fronten her.... enkelt og greitt.. kan skaffe nyere bilder av ferdig front.. har bakfanger også Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hadde vert kjekt å sitt ferdige bilete ja ... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 sjekk denne: http://www.toyotaextreme.dk/projvis.asp?id=7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hadde vert kjekt å sitt ferdige bilete ja ... :) Bil nesten ferdig, nye bilder Sundepølse Corolla GT Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg