FK_Bimmer Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 de røde er "cheap ass" modellen til koni gule koni er de "beste" koni + harhets justering er jo ikke feil heller da? ikke spørsmål hvilke du bør kjøpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by KERSHER de røde er "cheap ass" modellen til koni gule koni er de "beste" koni + harhets justering er jo ikke feil heller da? ikke spørsmål hvilke du bør kjøpe... "cheap ass"? de røde er ikke like stive som de gule, det betyr ikke at de røde er dårlige. kommer helt ann på om du vil ha en rally-ræser, eller en asfalt-ræser det! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 det jeg mente var att det er "billig" deperene til koni jeg sa ikke de va dårlige, de funker men er ikke fullt så bra som de gule. va bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Kjøpte mine gule koni 4500kr for alle samme. Firma Tessta Elektronikk, Tlf 67 90 70 10. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by KERSHER det jeg mente var att det er "billig" deperene til koni jeg sa ikke de va dårlige, de funker men er ikke fullt så bra som de gule. va bare det "cheap ass" hørtes litt nedlatende ut, men uansett....de røde funker like bra som de gule, til sitt formål såklart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Jackass Var innom der i dag, dem kunne skaffe meg gule koni med 40mm H&R fjærer til 7600kr, vet ikke om det er så ille pris?? Noen som har noen formeninger?? Powerzone kan skaffe H&R Cup Kit til rundt 6000,- ... Gule Koni dempere + H&R fjærer...60/40 senking... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by CivicVTEC Powerzone kan skaffe H&R Cup Kit til rundt 6000,- ... Gule Koni dempere + H&R fjærer...60/40 senking... Skal bare senke 40/40, skal ha på 18", så da blir 60 litt mye foran... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 husk at det finnes både korte og lange (lengere) gule koni. skal du bare senke 40, klarer du deg med de lengste. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg