mantapanta Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 begynner å bli greit med annleg i mantaen, å mere kommer det, så hadde vært greit med noen låser som man ikke kan bruke skru trekker i for å åpne.. Hvor kan jeg få tak i dette nytt, elr er det eventuelt andre opler som jeg kan ta låser fra?? haster litt i grunn på forhånd takk =) Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har tenkt på samme. Laga meg litt anlegg, ikke lyst til at det skal forsvinne! Du tenker på låsen på bagasje-lokk/luka? Jeg har lurt på å finne på noe genialt så anlegget ikke kommer ut i det hele tatt! Ikke helt lagt planen enda Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 hvis det er snakk om bagasjeluka, er det jo like greit og bare fjerne låsen og ha en skjult bryter invendig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg