Power-Hand Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Prøvd på soting av vindu, Senking og laging av klistermerker/lakering . Dere ser ;) Sjekk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Prøvd på soting av vindu, Senking og laging av klistermerker/lakering . Dere ser ;) Sjekk her Der er gutten sin som er lovlydig selv i PS, droppa soting av vinduer foran :) Neida, så ikke verst ut det her, men fant en bitteliten feil i "vinduskarmen" nesten midt under spoileren ... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hvorfor har felgene blitt blurry? :S Flammen var det og litt snålt med... ellers bra! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Der er gutten sin som er lovlydig selv i PS, droppa soting av vinduer foran :) Det var det jeg la merke til også! :D Dårlig erfaringer med soting helt fram?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Prøvd på soting av vindu, Senking og laging av klistermerker/lakering . Dere ser ;) Sjekk her Husk dette er 2 bilen min åsså da... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Husk dette er 2 bilen min åsså da... :P Jeg synes det så bra ut jeg, og om det er den andre bilen du modder er det jo kjempeimponerende! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Slettes ikke værst, cleen kutting osv. Men en ting jeg ikke skjønner, er hvorfor felgene dine er blurry på mod bildet og ikke på orginalen, og så er de nesten like store? alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Slettes ikke værst, cleen kutting osv. Men en ting jeg ikke skjønner, er hvorfor felgene dine er blurry på mod bildet og ikke på orginalen, og så er de nesten like store? alacocaina Hehe.. Ja .. Ble litt kantete rundt dekkene etter senkingen . Så jeg tok kansje litt for mye blur ;) (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg