240 V8 POWER Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Den 164`n var dritstilig! En av de fineste volvoene jeg har sett noen gang! Den med lambo-dører, er det en epa-traktor? Tenkte på grunn av den trekanten bak. epa-traktor = ombygd duett med lasteplan!!! som iofs. er registrert som en a-traktor a-traktor = bil med tragisk fart som man kan kjøre som 16-åring cheers (herunder går jo også da epa'n) Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 epa-traktor = ombygd duett med lasteplan!!! som iofs. er registrert som en a-traktor a-traktor = bil med tragisk fart som man kan kjøre som 16-åring cheers (herunder går jo også da epa'n) en epa-traktor trenger jo ikke være en duett da well men nå sklir dere helt :offtopic hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 A-traktor og EPA traktor er ikke det samme. Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Den grå 960 du sa var solgt til fauske: det trur jeg på, for jeg er i Bodø i militæret om dagen å så den her oppe i går med norske skilt.... holdt på å kjøre av veien med militærlastebilen da jeg møtte den.....! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 hehe...ja er broren av en kompis som har kjøpt den =) jævlig flott bil!!! :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg