mspower Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 blir som sagt lite info her,fordi je hakke gjort no meget spess med bilen siden sist.. De som var på golf treff så den da;) he he.endelig fikk je med bilen min på no å:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Da var bilen min vinterlagra... fant ut at den ikke ska brukes i vinter. står hjemme i garasjen,og ska pusses MYE på;D har fått på no merker i ruta og div;) ser d når dem kommer ut igjen etter vinteren;) ell.. er vel bare je som ser d som blir gjort,pga at d er bra fra før av,men gjør d opp igjen for å få d finere... lakken,felger osv... GØY!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 bilder kommer om ett par dager:) lakken er bestilt,og kommer på i løpet av vinteren... den forblir svart da:) artig å ha den vinterlagra i en varm garasje med panel og spotter=D he he he.. artigt å pusse å slik sjøl.. TAKK til PAPPA som lærer meg ting og bruker opp tida si på meg og bilen:D hi hi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Nice.. Bra det blir litt ontopic igjen da :thumb Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Nice..Bra det blir litt ontopic igjen da :thumb ja,ikke sant?;) hi hi... er bare litt vanskelig å få tatt bilder av den der den står akk nå;p he he he...men.. d kommer=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 ja,ikke sant?;) hi hi... er bare litt vanskelig å få tatt bilder av den der den står akk nå;p he he he...men.. d kommer=D hvorfor er det så vanskelig å få tatt bilde nå da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 hvorfor er det så vanskelig å få tatt bilde nå da? fordi den står inne i garasjen hjemme med to andre biler,så de blir så jææævlig dårlige:/ men... ska kjøre den ut en dag,ettersom snøen ikke har kommet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 fordi den står inne i garasjen hjemme med to andre biler,så de blir så jææævlig dårlige:/ men... ska kjøre den ut en dag,ettersom snøen ikke har kommet:) må komme å ta en titt på bilen din en dag.... lyst på golf igjen jeg også Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 må komme å ta en titt på bilen din en dag.... lyst på golf igjen jeg også værre enn meg med den bilgreia du :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 må komme å ta en titt på bilen din en dag.... lyst på golf igjen jeg også bare å komme:D begynner å bli bra nå ;) hi hi... får ikke hellakka den riktig enda meeeen... d kjem;) Driv å fikser så d blir like ledninger ell no til spredere. he he he. pappa ska ha alt likt og NØYE.. bra d men! Jeg har tatt noen bilder da.. men vet ikke om je ska legge dem ut:/ er så STYGT med de baklyktene... men.. vet i allefall hva som ligger under juletreet til meg:D heldigviiiiis... Men dekk ser bildan hvis je legg dem inn da.. ell... lene må fikse d for meg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 værre enn meg med den bilgreia du :D eller er dekk ca like tru?;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 helvete heller! hehe har de da hvertfall i noen mnd jeg da :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 helvete heller! hehehar de da hvertfall i noen mnd jeg da :D he he he ... har da hatt en del biler du å lissom.. altså... ettersom du ikke har hatt lappen så mange år:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Er d noen her som vet når d er lisens kurs på rudskogen? Meg ska ta:) Blir en del kjøring på meg til sommeren regner je med!!! i allefall street legal... antageligvis bakkeløp å.. derfor je lurer på dette med lisens! *ikke med golfen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Er d noen her som vet når d er lisens kurs på rudskogen?Meg ska ta:) Blir en del kjøring på meg til sommeren regner je med!!! i allefall street legal... antageligvis bakkeløp å.. derfor je lurer på dette med lisens! *ikke med golfen* er vel kanskje en fordel å ha bil lappen i lommeboka først :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg