mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 er vel ingen her som har baklykter til bilen min som dem ska selge? je bestilte meg nye,men dem kommer aldri..sendt masse brev å slik,men hører ikke en dritt... F***!!!!!!!! meeeen.. si fra da.. samme hva d er igrunn. bare så je har no anna inntil videre.. tar seg ikke ut med vann i lyktene.. ell.. går jo bra,men stygt a gitt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har G60-lykter liggende. Liten sprekk innvendig på siden av venstrelykta. (På siden av bilen altså. Der det ikke er lys) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har G60-lykter liggende. Liten sprekk innvendig på siden av venstrelykta.(På siden av bilen altså. Der det ikke er lys) åssen ser dem ut a? er du på msn nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er ikke der nå nei. Sitter på jobb. Orker ikke. :P Det er de lyktene som er på dette bildet: http://kaldblod.web.surftown.dk/forum/DSCF0258.JPG Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er ikke der nå nei. Sitter på jobb. Orker ikke. :P Det er de lyktene som er på dette bildet: http://kaldblod.web.surftown.dk/forum/DSCF0258.JPG skjønner;) meeen.. tenke på d je. sjekke om de andre kjem osv først...men takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er ikke der nå nei. Sitter på jobb. Orker ikke. :P Det er de lyktene som er på dette bildet: http://kaldblod.web.surftown.dk/forum/DSCF0258.JPG har ett sett av dissa jeg å..... og sett med hvite som du har nå tror jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 har ett sett av dissa jeg å..... og sett med hvite som du har nå tror jeg er d vann i de hvite dine Morten? har ett inntrykk av at de fleste lykter er dårlige=/ hørt om flere nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvis de er originale så bør det ikke være det. Hellalykter er bra saker. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvis de er originale så bør det ikke være det. Hellalykter er bra saker. trur ikke de hvite er orginale...? hmmm. har NULL peil på slik je . he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 trur ikke de hvite er orginale...? hmmm. har NULL peil på slik je . he he Ah.. Da er det en annen sak. Tenkte på G60-sakene jeg. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ah.. Da er det en annen sak. Tenkte på G60-sakene jeg. he he.. da er d en anna sak ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er d vann i de hvite dine Morten? har ett inntrykk av at de fleste lykter er dårlige=/ hørt om flere nå... er ikke vann i dem nå i hvertfall, ligget på hylla i to år nå, hehe....... satt på wolfburgen min da jeg kjøpte den..... lure på om det er orginal lyktene til den.... har også frontlykter med elektrisk høydejusteringer som satt på den...... (front lykter altså) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 er ikke vann i dem nå i hvertfall, ligget på hylla i to år nå, hehe....... satt på wolfburgen min da jeg kjøpte den..... lure på om det er orginal lyktene til den.... har også frontlykter med elektrisk høydejusteringer som satt på den...... (front lykter altså) hmmm. kult:) til salgs ell?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hmmm. kult:)til salgs ell?;) alt er tilsalgs :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 alt er tilsalgs :) naaajs;) he he he. se på d en dag da kanskje;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg