Housey Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 nåååå er je ute av dessa søndagene.. si fra åssen søndag d er slik utpå der a pater.. grett?;) er på søndag som kommer nå Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 er på søndag som kommer nå da ska je i barnedåp je gitt!!! haff.. men da ska je *medhåndapåhjertet* komme neste gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hehe........... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hehe........... du ler du morten... ska nok prøve å komme meg dit gitt!!!;) spørs om je har flytta ell ikke da.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 du ler du morten... ska nok prøve å komme meg dit gitt!!!;) spørs om je har flytta ell ikke da.. hmm.. ska fløtta hen nå da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ska fløtta hen nå da? hører rykter om lene og linda på biristrænda....... heh det kan bare ikke bli trygt :D :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ledig sokkel leilighet hos oss nå...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ledig sokkel leilighet hos oss nå...... sku itte du ha den a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 sku itte du ha den a? blir to nå etterhvert, når jeg får snekkret litt mere, hehe, har alltid leid ut en, å hu flytta ut i helga som var nå..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 blir to nå etterhvert, når jeg får snekkret litt mere, hehe, har alltid leid ut en, å hu flytta ut i helga som var nå..... hehe, fett Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hører rykter om lene og linda på biristrænda....... heh det kan bare ikke bli trygt :D :D he he he he. kan stemme d Ole;p he he.. blir godt å komme seg ut ass!!! Men må jo få ei lønning og slik først da.. så vet ikke helt når.. får d jo driiiit billig da:D saaaaker da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 blir to nå etterhvert, når jeg får snekkret litt mere, hehe, har alltid leid ut en, å hu flytta ut i helga som var nå..... mye ska døkk ha for den a,Pater?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 lite vits å abonnere på tråden her når alt snakk har blitt of topic og bare meningsløs chatting som knapt omhandler bil i det hele tatt. Skjer det noe med bilen? oppdateringer osv? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 mye ska døkk ha for den a,Pater?:D 4000 + strøm tror jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 4000 + strøm tror jeg Åkej;) nice da... fått tak i enda billigere vi;p men.. så er jo den LITT lenger unna Lillehammer... ha ha ha!!! ja ja.. overlever vi. meeeeen... nå har je begynt å jobbe på kveldstid,så søndag må je jobbe:( haff haff haff!! hvis je ikke er "sjuk". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg