prosjekt G Spot Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 denne var ikke så fin i år som den var på vacn treffet i fjor.... Har du sett den i år??? Den går jo i lillehammer... har ikke sett den i år. synd hvis han ikke har tatt vare på den :hammer Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Du som har kjøpt den bilen ja, kompiss av meg som vurderte den en gang, menne ble heller lite av det :) Etter mi meining så har du et sneddent eksemplar av ein golf 2, veldig pen å se etter! Rs-fanger er helt greit selv om jeg liker vanlig 90-fanger en smule bedre :P *Gleder meg til jeg kan få ferdig min egen når jeg ser på slike biler* hihi.. blir nok en del treff i 2006 ja :) PS: Var ikke lenge siden det stod 2 G60'er på høggerne rundt om her, begge med skinn interiør, kan gji deg et hint om jeg skulle komme over noen flere :) ja takk;) ta å gjær dæ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 er d no treff og slik med vw-audi før vinteren nå a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Har du sett den i år??? Den går jo i lillehammer... har ikke sett den i år. synd hvis han ikke har tatt vare på den :hammer Var på Vålertreffet for noen uker siden. Så helt lik ut, syns jeg. Tilogmed med de horete lexluslyktene. :( mspower: Ingen fler hovedtreff/større treff i år, nei. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Var på Vålertreffet for noen uker siden. Så helt lik ut, syns jeg. Tilogmed med de horete lexluslyktene. :( mspower: Ingen fler hovedtreff/større treff i år, nei. kjiiipern da:P he he. men neste år ska je komme på hvert jææævla treff;D he he.. med bilen seff!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 er vel noe vinter treff utpå nyåret tror jeg det var Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 er vel noe vinter treff utpå nyåret tror jeg det var Åkej;) Hvis ikke så er d jo sikkert detta utpå rudshøgda enda..ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Åkej;)Hvis ikke så er d jo sikkert detta utpå rudshøgda enda..ell? annenhver søndag, møt opp å ta en kaffe og en muffins :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 annenhver søndag, møt opp å ta en kaffe og en muffins :D ska nok komme meg dit så fort lappen er i boks,og i gipsen er i dunken;) *gledeseg* Men morten... kan vi ikke planlegge å dra dit sammen flere stk a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ska nok komme meg dit så fort lappen er i boks,og i gipsen er i dunken;)*gledeseg* Men morten... kan vi ikke planlegge å dra dit sammen flere stk a? er der sånn ca hver gang jeg :) ikke noe anna lurt å finne på om søndagene, og sjokolade muffins er godt :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 er der sånn ca hver gang jeg :) ikke noe anna lurt å finne på om søndagene, og sjokolade muffins er godt :D er du d ja?;) he he. kuuult... Nå kan ikke je æta d men... kan jo væra med fordi lissom..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 stille d er her på tråden a:( he he he he.. kom igjen a folkens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 stille d er her på tråden a:( he he he he.. kom igjen a folkens.. er vel kanskje trådstarter som skal holde liv her men......... Ingen som liker "bilen min tråd" uten oppdateringer og bilder.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 er vel kanskje trådstarter som skal holde liv her men.........Ingen som liker "bilen min tråd" uten oppdateringer og bilder.... går ann å holde liv om man ikke har bilder:) for bilder kommer om ett par dager.. Noe nytt da: Fått en "ny" fanger å greier nå... gjorde seg med struktur lakk gitt!!!:) bestilt nye lykter oxo da:) ska bli godt å få noen som d ikke er vann i!!!:P he he... mere kommer...oxo bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 nåååå er je ute av dessa søndagene.. si fra åssen søndag d er slik utpå der a pater.. grett?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg