pike Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Er det noen som har erfaring med Kas disain eller no sånt som driver med karbon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Har prata med han og han virket jo hyggelig imøtekommende og positiv.... Har ikke hatt noen erfaringer når det gjelder handel.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by pike Er det noen som har erfaring med Kas disain eller no sånt som driver med karbon Det er ikke et firma, han driver kun på privat basis. Virker som en seriøs kar han. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Etter å ha sett bildene på hjemmesiden hans og etter en lang telefonsamtale igår kveld så virker det som om han har meget god greie på det han holder på med!!! Han skal iallfall få kle et panser i karbon til Audien min :D :D :D :D Men det blir kun et orginal stålpanser med et lag karbon bare for look`en sin skyld. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Etter å ha sett bildene på hjemmesiden hans Hva er addressa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Henrik Hva er addressa ? http://www.home.no/kas.design/ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 HE HE!! har jeg blitt et emne her...takk for alt det positive som er blitt sagt her.det var morro... Jeg driver ikke noe firma enda..smaker litt på markedet og ønsker litt mer erfaring ang teknikk,matterialekvaliteter ol.+ større plass.lager en del diverse deler som blir helt greie,dvs.bedre finnish en delene man får fra england.(de er matte og ser nesten ikke carbon ut)har drevet på litt smått i ett og et halvt år men kommer meg sakte men sikkert. mvh kim søvik Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg