bass84 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Noen som har fått godkjent en vectra 93 mod 215-40-17" og 40mm senking i vognkortet?? Fikk 2'er feil pga av senkinga, så jeg må få det godkjent hos biltilsynet. Hva må gjøres eventuelt? Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Trenger bare papirene på senkesettet og stikke på biltilsynet. jeg fikk godkjent 40mm på min, men ikke 7.5X17 med 215/40. Var så vidt det tok i skjermene og da var det uaktuelt. Spørs hvilket ET du har på felga dine da.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Er du nødt å reise på tiltrangsynet for å få godkjent? hjelper ikke å ha papirer med på eu godkjenning på bilverksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har 7.5X17 med ET 35 med tuv papirer og alt. Ja, holder ikke med tuv papirer på eu godkjenninga. Må få det godkjent av biltilsynet og innskrevet i vognkortet. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Okey.... koster d noe el? og noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilket senkesett jeg har? Vet bare det er kjøpt på eiker.. de sa de måtte ha type.. og nr på de.. for å sende meg papirer.. Har 7.5X17 med ET 35 med tuv papirer og alt. Ja, holder ikke med tuv papirer på eu godkjenninga. Må få det godkjent av biltilsynet og innskrevet i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Koster vel 500kr for godkjenning hos biltilsynet og 500kr for nytt vognkort. Blir fort mye cash gitt... Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Koster 450.- inkl vognkort. Er det ombyggings avg er på. Betalte heller ikke mer når jeg godkjente en kadett fra 1.8 til 2.0 16v Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg