stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Hehe, du får heller putte litt gamp under panseret, istedenfor pølser i kjeften når du står på Shell`n i Moelven hver dag og råner - kanskje bilen blir bra.... Hehehehe Synes jeg har glimtet til deg der noen ganger? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Se jeg klarte det også!!! Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by turbothomas Hehe, du får heller putte litt gamp under panseret, istedenfor pølser i kjeften når du står på Shell`n i Moelven hver dag og råner - kanskje bilen blir bra.... Hehehehe Synes jeg har glimtet til deg der noen ganger? hehehehe.. ja det stemmer nok det! Dama jobber der og får jo juling om jeg ikke besøker hu på jobb! hehe.. :rolleyes: Gamp under panseret? skjønner ikke hva jeg skal med det men.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Tror aldri den diskusjonen blir ferdig=) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 trenger jeg si mere Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg