ludge-pugter Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg liker den mopeden med rødt neon der ass :) haeh Siter - 04 motorhispania rx 50 - tempo corrvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hva faen gjør en moped her inne? pell deg bort til mopedportalen a, hører ikke hjemme her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hva faen gjør en moped her inne? pell deg bort til mopedportalen a, hører ikke hjemme her... Slapp av. Han prøver bare å vise fram stolheten sin ;) Er selv eier av en pen blå Derbi Senda SM som forøvrig skal selges. Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nå som jeg tenker meg om, så er bare moped bortkasta penger. Moped er moped vettu ;) Har innsett at moped er bortkasta penger jeg også.... Så er helt enig med deg.... De planene jeg har for den bilen jeg får er 10 ganger dyrere enn jeg hadde for moped....hadde planer om trim til ca 5000 kr.... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg