Michael_ Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 noen flere bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Huff da! ;) Har hatt 3 mopeder selv.. 2 Motorhispania RX'er 1 Derbi Senda. Derbien hadde så mye trim at jeg fant ikke mer :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Huff da! ;) Har hatt 3 mopeder selv.. 2 Motorhispania RX'er 1 Derbi Senda. Derbien hadde så mye trim at jeg fant ikke mer :D hadde leo vince annlegg på min før, men så fant mamma ut det. da måtte jeg ta det av :( men har "justert" litt på plomberinga så den går værtfall ikke i 45 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 er det kald katode fra komplett.no nu har på mopeden din Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 er det kald katode fra komplett.no nu har på mopeden din nei, kald katode fra microplex.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hehe :hammer cheers :wave Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Så fiiiin :) har akkurat kvitta med me MH RX'n min, men har fortsatt en svakhet for mopeder :) Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Så fiiiin :) har akkurat kvitta med me MH RX'n min, men har fortsatt en svakhet for mopeder :) Ok, nå er det noe du har misforståt her .. moped ?! :hammer cheers :p Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS88 Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Huff da! ;) Har hatt 3 mopeder selv.. 2 Motorhispania RX'er 1 Derbi Senda. Derbien hadde så mye trim at jeg fant ikke mer :D Hehe, den derbin du hadde før har jeg nå :thumb Har skiftet til 24mm gasser nå så går litt bedre ;) Har ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den med deg. Go'sykkel! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Liker TzR bedre enn ALLE andre R mopeder, men Tsxn min er diggest cheers Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hehe, den derbin du hadde før har jeg nå :thumb Har skiftet til 24mm gasser nå så går litt bedre ;) Har ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den med deg. Go'sykkel! cheers Neimen, er det deg det :D Som sakt hadde jeg jo 2 RX'en først, å når jeg gikk over til Derbien merker man kvalitetsforskjell for å si det sånn! Derbien gikk som ei klokke UANSETT den:D Startet alltid på første forsøk uten choke. Ble overrasket over den mopeden der! Godt du er fornøyd med den :D Når går du over til bil da? :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS88 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Neimen, er det deg det :D Som sakt hadde jeg jo 2 RX'en først, å når jeg gikk over til Derbien merker man kvalitetsforskjell for å si det sånn! Derbien gikk som ei klokke UANSETT den:D Startet alltid på første forsøk uten choke. Ble overrasket over den mopeden der! Godt du er fornøyd med den :D Når går du over til bil da? :) Hehe :) Aldri vært noe problem å få start nei :D Skal selge den etter jul tror jeg, så blir vel bil da! :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 mange folk fra mp.com her iallefall :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Var på MP jeg også.. kalte meg Sendasm siden jeg hadde en svart senda supermotard. Med alt av trim såklart, itillegg til litt spesiallaga saker. tør ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte på den sykkelen.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Var på MP jeg også.. kalte meg Sendasm siden jeg hadde en svart senda supermotard. Med alt av trim såklart, itillegg til litt spesiallaga saker. tør ikke tenke på hvor mye penger jeg brukte på den sykkelen.. Da må jeg bare si velkommen til bilverdenen! Syntes jeg brukte utallig med penger på moped jeg også, men når jeg skaffet meg bil passerte jeg de kostnadene førtse uka! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg