Strandstuen Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har kjøpt meg el vindu til en 4 dørs bil. problemet er: det er en svart ledning med 2 grønne striper på som er med dem samme ledningene hvor skal denne?? må man ha et rele til oxo? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Har du kjøpt orginale sett? Du må nok uansett ha et relee i tilegg ja. Hvis du har det orginale settet skal det være nesten plug and play. Ledningsnettet ligger faktisk klart på mange modeller. Kan du spesifisere problemet ditt litt mer? Hvor kommer ledningene fra? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jeg har kjøpt et brukt sett fra en 94mod og min er 93. det som jeg ikke skjønnr er hvor den svarte kontakta med en svartledning meg 2 grønne striper på. og om det er et rele jeg trenger. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hvor kommer den svarte kontakten med 2 grønne striper fra? Du vil nok trenge et relee ja. Best å gjøre alt orginalt hvis du først har orginale deler. Har du de orginale bryterene? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Alt er orginalt ja. det er bare det at det virker når jeg har koblet alt på. jeg tror kanskje den ledningen jeg lurer på er til at rutene skal gå opp når jeg låser bilen, men er ikke sikker. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Den ledningen er i hvertfall ikke for at rutene skal gå opp når jeg låser bilen for dem går opp når den ikke er på. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg