Sin Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg har problemer med støy fra cd spilleren! Hører det kun når jeg spiller lavt og bilen står i ro(får også dunking fra sub'en når jeg slår på cd spillern) Jeg har sjekka signalkabel og remote (prøvd med ny kabel), jordinga skal være kurrant... hva kan være galt? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg har problemer med støy fra cd spilleren! Hører det kun når jeg spiller lavt og bilen står i ro(får også dunking fra sub'en når jeg slår på cd spillern)Jeg har sjekka signalkabel og remote (prøvd med ny kabel), jordinga skal være kurrant... hva kan være galt? Har hatt akkurat samme proble, legg opp ny jording 6mm2 ca fra chassi på bil til chassi på spiller, pleier og funke fett! ;) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Så det er jordinga på cd spillern som er fucka? den har jeg forresten ikke sjekka Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Så det er jordinga på cd spillern som er fucka? den har jeg forresten ikke sjekka Er ikke sikkert den er fukka men kan hende det rett og slett er for dårlig jording orginalt, jeg trudde det var en jordings bane som hadde gått, men var bare og legge opp ny jordingskabel og ALL støy var borte :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg