Slegga Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Noen som har noen erfaringer med torox bremseskiver &klosser. (G88 slissa skiver) Bare lurte Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 tar-ox du mener? skal kjøpe meg et kit snart. etter ryktene å dømme, er de samma ligaen som wilwood, brembo... :) heavy shit altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 tar-ox du mener? skal kjøpe meg et kit snart. etter ryktene å dømme, er de samma ligaen som wilwood, brembo... :) heavy shit altså :) Nettopp fått kittet mitt. litt vanskelig å stave riktig med alle disse tastene veit du. Sjekk ut med http://www.speedman.no. tror du kan få bra pris der. kjøpte mine der. hilsen yngve Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg