Carpo Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 nettopp d d ikke gjør.. lyser vanlig i speedo og turteller..lyser vanlig i den lille klokka og øko måleren også.. men i ojle temp, trykk å volt lyser d sterkt grønt.! :( uff ja! detta ha e vore burti au... kjeit gitt.. :P Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 nettopp d d ikke gjør.. lyser vanlig i speedo og turteller..lyser vanlig i den lille klokka og øko måleren også.. men i ojle temp, trykk å volt lyser d sterkt grønt.! :( Det Var da merkelig. kan jo prøve å sette på grønne hetter på de da.. eller du vil kanskje ha vanlig lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Det Var da merkelig. kan jo prøve å sette på grønne hetter på de da.. eller du vil kanskje ha vanlig lys.... ....eller kanskje kjøpe nye ;) Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ....eller kanskje kjøpe nye ;) Fornuftig bruk av penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Mine lyser også grønt. Men bare dim ned lysene litt, så ser du det ikke så godt. alacocaina Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Mine lyser også grønt. Men bare dim ned lysene litt, så ser du det ikke så godt. alacocaina vil jo se hva klokkene viser når d er mørkt oxo da.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Det Var da merkelig. kan jo prøve å sette på grønne hetter på de da.. eller du vil kanskje ha vanlig lys.. kunne tenkt meg vanlig lys ja.. =) men d er vel ikke å få til..? tatt nye bilder av 240´n din nå? :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 kunne tenkt meg vanlig lys ja.. =) men d er vel ikke å få til..?tatt nye bilder av 240´n din nå? :) Veit igrunn ikke hvordan du skal få hvitt lys. kan prøve å åpne en ødelagt turbotrykksmåler og se om jeg skjønner no. Nei, jeg har ikke tatt noen nye.. Veit jeg er slapp. Var På langtur med den i helga.. Til Trondheim :) Du veit ikke om noen som vil kjøpe den da ? Vurderer å selge nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Veit igrunn ikke hvordan du skal få hvitt lys. kan prøve å åpne en ødelagt turbotrykksmåler og se om jeg skjønner no. Nei, jeg har ikke tatt noen nye.. Veit jeg er slapp. Var På langtur med den i helga.. Til Trondheim :) Du veit ikke om noen som vil kjøpe den da ? Vurderer å selge nå.. må nok prøve å demontere en jeg også. :p finne ut hvordan d er.. skal du selge? hmm.. kan jo forhøre meg litt. prøv å få tatt noen nye bra bilder før du kvitter deg med den da. :) snakket med kjetil her om dagen, og han var veldig interessert i hvordan den hadde d. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Funka dårlig å åpne.. Kan prøve litt bilder en dag ja. Du får hilse Kjetil å si at den har det godt. står i garasjen å koser seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Funka dårlig å åpne.. Kan prøve litt bilder en dag ja. Du får hilse Kjetil å si at den har det godt. står i garasjen å koser seg :) NEI det går ikke ann å åpne.. Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 vil jo se hva klokkene viser når d er mørkt oxo da.. Er jo fler en to innstillinger på de da. Kan jo dimme, er ikke bare av og på. Har prøvd å åpne en Economy måler, det gikk ikke. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg