ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ja fysj a meg at noen bygger en skyline som skiller seg litt ut fra alle de andre :| Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ikke det noe Volk Racing felger på den?? noen som vet hva denne karen driver på med? av de eg har snakket med så e det et få tall som vet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ja fysj a meg at noen bygger en skyline som skiller seg litt ut fra alle de andre :| Enkelte liker den bare fordi den er en skyline og det er så "ekstremt" men jeg er ikke fan av en stylabil som egentlig ville blitt klasifisert som harry bare fordi det er en viss "ekstrem" bil. Veldig offtopic men her er noen pene skyliner: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Skyline er skyline! Verdens nydeligste bil i mine øyne! en dag.... skal jeg ha slik! Kronerulling noen?!? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg