sigheri Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Prøvd meg litt mer på ps... er en WIP- finner ikke felger..noen tips hvor jeg kan finne noen i rett vinkel? Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 felger...det er ikke lettest da, men søk på google, let etter noe photoshopside greier med tutorials, har sett en side en gang med ett "toolkit" som feks, mye felger, fangere osv... chopshop kanskje ? husker ikke.... jeg bare har en haug på maskinen her, pluss at jeg chatter med nok andre til å kapre det jeg trenger innimellom Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg