MGR Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 min nyeste mod.http://img154.imageshack.us/my.php?image=eclipsesilver4sv.jpg hva syns dere? jeg er ikke helt ferdig da mn. w.i.p. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Sitat hehe. åja:P skal prøve å få det til neste gang jeg legger ut noe. Følger ikke helt opp?:P Lakken var desaturated(ser det hvertfall ut som), og lyktesotingen ser falskt ut..Også er det ikke symmetriske hull på panseret... Jobb litt mer med dette, samt gjør litt mer, så blir det nok bra;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 legg ut bildet istedenfor link Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg